Garancia / Reklamáció
Készségesen állunk rendelkezésedre, akár termékeinkkel, szállítással, garanciális feltételekkel, vagy bármi mással kapcsolatos kérdésed merülne fel.
Kérjük, hogy általános érdeklődéshez használják az e-mail címet, garanciális ügyintézéshez pedig a [email protected] e-mail címet.
Átvételi pontunk és telefonos ügyfélszolgálatunk átmenetileg szünetel.
Telefon: +36 70 252 26 03 (Átmenetileg szünetel)
Webáruházunkon keresztül is tudsz levelet küldeni nekünk, IDE KATTINTVA tudod felvenni velünk a kapcsolatot.
Garancia
Garanciális panaszát kérjük, minden esetben a [email protected] email címre jelezze, ahol tájékoztatjuk a szükséges lépésekről, amennyiben kérdése merül fel.
Az általunk forgalmazott termékek jelentős részére a törvényi előírások szerint nem kötelező jótállás, garanciát vállalnunk. Ettől függetlenül a teljesítés napjától számított 6/12/24 hónap jótállást vállalunk (kivéve akkumulátorok), mely a 1158 Budapest, Késmárk utca 8-10. 2. emelet 210 telephelyünkön érvényesíthető. Az akkumulátor vásárlásra szavatossági jog van érvényben!
A feltüntetett garanciaidők fogyasztóknak minősülő vásárlóinkra vonatkoznak, egyéb esetekben a törvény által előírt időtartam a mérvadó. A szavatossági jog minden esetben megilleti a vásárlót, erről bővebb tájékoztatás talál weboldalunkon.
Garanciális ügyintézés céljából, csak hiánytalan tartozékokkal (alkatrészek, akkumulátor, egyéb kiegészítők) és sérülésmentesen vesszük át a terméket / termékeket.
A termékek a garanciájukat vesztik, ha
a.) a termékek egyedi azonosító kódja megsérül, elveszik vagy megrongálódik
b.) a terméken égés, törés, repedés, vagy egyéb fizikai látható sérülés van
c.) nem rendeltetésszerűén használják
d.) üzemeltetés közben külső behatás esetén
e.) helytelen tárolás, szállítás, elemi kár okozta a meghibásodást
A termékek visszaküldésének költsége a törvényi előírásoknak megfelelően a vevőt terhelik, visszaküldési címünk:
1158 Budapest, Késmárk utca 8-10.
Garanciális javítás esetén a kereskedőnek törekedni kell arra, hogy legfeljebb 15 munkanap alatt gondoskodjon a termék javításáról, vagy cseréjéről, azonban nincs törvényi előírás ennek pontos időkeretéről, tehát nehezen beszerezhető alkatrészek cseréjénél, akár egy hónapot meghaladó javítási időre is számíthatunk.
14 napos elállási jog
A fogyasztó jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől webáruházunkban vásárolt termékek esetén.
Az elállási szándék közlése a termék/termékek átvételétől számított 14 napon belül kell megtörténjen.
Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, azonban a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak kipróbálása, megvizsgálása és rendeltetésszerű használatának alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Amennyiben az átvizsgálás során kiderül, hogy a termék állapota sérült, hiányosan érkezik vissza, úgy a kereskedőnek joga van a termék állapotában okozott értékcsökkenést felszámítani. A termék árának visszatérítését mindaddig visszatarthatjuk, amíg a visszaküldött termék / termékek nem érkeznek meg a visszaküldési címre, illetve a visszaküldött termék bevizsgálása nem tud megtörténni.
Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, csak fogyasztó élhet a 14 napos elállás jogával.
A fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
Amennyiben elállási joggal kíván élni, úgy annak szándékát egy egyértelmű nyilatkozatban kérjük juttassa el e-mail formában a [email protected] címre.
Részletes tájékoztatást elállási jogáról a http://modelldepo.hu/shop_help.php oldalon olvashat.
Az elálláshoz szükséges nyilatkozatmintát ide kattintva találja meg.