TOP termékek
Hírlevél
ORSZÁG BOLTJA SZAVAZÁS
Partnerünk a szállításban

Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Szaküzletünk

+36 70/252-2603


1158 Budapest, 
Késmárk u. 16. III. emelet

(Raktárház u.)


H - P: 10-18h



Fizetési megoldás
Házhozszállítás

Termék részletek


Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel

Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
  • Torro - T34/85 távirányítós tank sötétzöld álcafestéssel - infra csatarendszerrel
40 990 Ft (32 276 Ft + ÁFA)
A vásárlás után járó pontok: 820 Ft

A II. világháború leghíresebb szovjet harcjárművének távirányítható változata. Valósághű hang és fény effektek, élethű és részletgazdag kidolgozás, 35°-os terepmászó képesség, beépített infra csata modul, és ez csak pár funkció, amiért  remek szórakozást nyújt gyermekek és "felnőtt gyermekek" számára is.  A 2,4 GHz-en működő távirányítójának köszönhetően számtalan modell irányíthatunk egyszerre jelzavar nélkül. Ehhez a típushoz a gyártó nem mellékel akkumulátort és töltőt, külön lehet megvásárolni azokat! A szükséges akku készlet, a termékleírás végén, a kiegészítő termékek között is megtalálható!

 

Története

 

"A T–34 fejlesztéséhez a J. Walter Christie, amerikai harckocsitervező prototípusai szolgáltak alapul, melyeket, miután az Egyesült Államok hadserege súlya és nehézsége miatt nem vásárolta meg tőle, ezért eladta a Szovjetuniónak.

A T–34-esek egyik fontos eleme a Christie-féle futómű speciálisan átdolgozott változata lett. A harckocsi egyik legfőbb technológiai újítása az öntött torony és a teljes egészében hegesztett páncéltest volt. A 30-as évek harckocsijait jellemzően benzinmotorok hajtották, a T–34-be ezzel szemben dízelmotort építettek, ezzel sikerült növelni a harckocsi hatótávolságát, valamint csökkenteni a tűzveszélyt. A 38 liter hengerűrtartalmú V–2 típusú V12 hengerelrendezésű öntött alumínium blokkos motor főkonstruktőre Konsztantyin Cselpan (1899–1938) volt.

A T–34 esetében sikerült megteremteni a harckocsikat jellemző három alapvető tulajdonság – mozgékonyság, tűzerő, páncélvédettség – összhangját.

A fejlesztést 1936-ban kezdték meg Mihail Koskin vezetésével, és az első két prototípus 1940 januárjára készült el. A tervezők a két prototípussal Harkovból Moszkvába hajtottak, hogy a Kreml urai előtt így bizonyítsák a harckocsi rendkívül jó menettulajdonságait. Ezután az akkor már elcsendesedett finn frontra irányították, ahol a Mannerheim-vonal elhagyott bunkereinek szétlövésével demonstrálták a T–34-es tűzerejét. Végül a harckocsik Minszken és Kijeven keresztül tértek vissza Harkovba. Koskin 1940. szeptember 26-án belehalt a tüdőgyulladásba, amit a rendkívül megerőltető téli próbák alatt szerzett. Helyét Alekszandr Morozov vette át.

A tank sorozatgyártása a tervek szerint 1940 júniusában indult volna meg, és Harkovban 500, Sztálingrádban pedig 100 T–34-est gyártottak volna az év végéig. Kulik marsall intrikái miatt azonban a tervezett 600 példányból csupán 115-öt sikerült legyártani 1940 decemberéig. 1941-ben összesen 2800 T–34-es gyártását tervezték, melyből 1800 Harkovban, 1000 pedig Sztálingrádban készült volna. A gyártás egyszerűsítése érdekében Vlagyimir Nyicenko egy 52 mm páncélvastagságú öntött tornyot tervezett a harckocsihoz, a hegesztett torony kiváltására. 1941 tavaszán korlátozott számú példányt már ezzel az öntött toronnyal szereltek fel. Az 1941. június 22-i német támadásig 1225 db T–34-est sikerült legyártani, melyből 967 került ki a csapatokhoz az invázió kezdetéig.

A T–34 egyszerűen és olcsón gyártható típus volt. A T–34 csak közvetlen közelről tudta kilőni a német Panzerkampfwagen VI-ot, a német technikai fölényt ellensúlyozta az orosz harckocsik mennyisége. A német páncélosok (Tiger és a Panther) felülmúlták páncélvédettség és tűzerő szempontjából.

Az orosz mérnökök 1943-ban az eredetileg légvédelmi ágyúnak készült 85 mm-es űrméretű L/51,5-es harckocsiágyút szereltek bele, amelynek páncéltörő képessége 914 méterről 30°-os becsapódási szög esetén is elérte a 95 millimétert. A szovjet mérnökök szerint ez elegendő volt a Tigrisek ellen, amelyeknek ugyan 110 mm-es homlokpáncéljuk volt, de azok függőlegesen álltak, így a becsapódási szög általában nem nagyon tért el a 90°-tól.

1941 nyarán a németeket sokkolta a T–34-esekkel és KV–1-esekkel történő találkozás. 37 mm-es páncéltörő lövegük teljesen hatástalannak bizonyult e harckocsik ellen, lövedékei valósággal lepattantak róluk. Volt olyan T–34 amely 24 találatot kapott és még folytatta a tüzelést. A Panzer III-as harckocsiknak szemtől szemben szintén nem volt esélyük a T–34-esek és KV-1-esek ellen. A szovjetek mégsem tudták kiaknázni minőségi fölényüket és az új harckocsik java része úgy veszett oda, hogy semmi hatást sem tudott gyakorolni a hadjárat menetére. Ennek számos oka volt. A harckocsik személyzetének gyenge kiképzettsége, a rádiók hiánya, a lőszerhiány, a pótalkatrészek és műszaki mentőjárművek hiánya. A szűk, kétszemélyes toronyban a harckocsiparancsnoknak kellett a löveg célzását is végezni, így a tényleges parancsnoki teendőkre nemigen maradt ideje. A sztálini tisztogatások miatt hiányoztak a hozzáértő, tapasztalt tisztek is. A katlanokban rekedt szovjet harckocsik nagy részével a német zuhanóbombázók végeztek.

Mindeközben a T–34-esek folyamatos gyártása is nagy nehézségekbe ütközött. 1941 júliusában megkezdődött a gyárak Urálon túlra telepítése. Augusztus második felében a Harkovi Mozdonygyárat (183. sz. gyár) elkezdték Nyizsnyij Tagilba telepíteni, ahol Uralvagon (183. sz. gyár) néven kezdett újra termelni, de az első harckocsi csak december 20-án gördülhetett le a szerelősorról. A kieső termelés kompenzálására a gorkiji Krasznoje Szormovo gyárban is megkezdődött a T–34-esek gyártása. Az első harckocsikat novemberben kapta meg innen a Moszkvai Front. Az omszki 174. sz. gyár is ráállt T–34-es alkatrészek gyártására. 1941 második felében 1.886 db T–34-es készült el, java részük Sztálingrádban.

Amikor a német 6. hadsereg Sztálingrád felé tört előre, nyilvánvalóvá vált, hogy a gyártást innen is át kell helyezni, bár a munkások a traktorgyárban, ahol az 1942 nyaráig legyártott T–34-esek 42%-a készült, szinte az utolsó pillanatig, 1942 szeptemberéig folytatták a termelést. Októbertől a szverdlovszki Uralmas gyárban folytatódott a gyártás. A tornyot átalakították három fősre. A parancsnok függetlenítése növelte a típus hatékonyságát.

1940 és 1944 között, több mint 35 000 T–34/76 típusú harckocsit gyártottak le. Két fő változata a T–34/76 és a T–34/85 volt. Előbbi 76,2 mm-es, utóbbi 85 mm-es löveggel rendelkezett. A háború után a Szovjetunió leállította sorozatgyártását, és a T–44-es illetve T–54-es típusokkal váltotta fel. Lengyelországban és Csehszlovákiában viszont még számos T–34/85-öst gyártottak az 1950-es években. Ezek egy része számos hidegháborúskonfliktusnak résztvevője lett."

  

Infravörös csatarendszer

 

A tüzelés a távirányítóról tudjuk vezérelni, hatótávolsága kb. 10 m. Elsütésekor a löveg hátrasiklik, valósághűen szimulálva egy igazi tankot. A biztonságos és örömteli szórakozás érdekében kisebb gyerekeknek inkább ezt a változatot ajánljuk. Elsütése ugyan olyan életszerű, mint az airsoft rendszeré, természetesen leszámítva a kirepülő lövedéket. A lényeg! Ha kettő, vagy több infrás tank modellel rendelkezünk, készen állunk egy elképesztően izgalmas játékra. Amennyiben ügyesen célzunk és eltaláljuk az ellenfél harckocsiját, az abban található infra vevő rendszer érzékeli a találatot és a modell robbanó hang effekttel jelez. Hat találat után megrázkódik, leáll és villogással jelzi a csata résztvevőinek a tank kilövését. 30 másodperc elteltével ismét vezérelhető lesz és folytatódhat a küzdelem!

 

 

 

Jellemzők

 

  • Ajánlott életkor: 14+, a véleményünk szerint 12+
  • A tank mérete: 38 cm (löveggel együtt: 47 cm) X 18,5 cm X 17cm (hosszúságXszélességXmagasság))
  • Irányíthatóság: előre-hátra, balra-jobbra, löveg le-fel, a torony 320°-ban forgatható 
  • Digitális (proporcionális) vezérlés, amely minden irányban teljesen fokozatmentes sebesség vezérlést tesz lehetővé
  • Beépített infra csatarendszer
  • Acél szegecsekkel kapcsolt lánctalp szemek
  • Valósághű hang effektek: géppuska, löveg elsütés és motor hang (állítható hangerő)
  • Világító géppuska és fényszóró
  • Az akkumulátor (a készlet nem tartalmazza) töltési ideje: kb. 3 óra
  • Menetidő: kb. 20-30 perc
  • Hatótávolság: kb. 70 m

 

A készlet tartama

 

  • Torro - T34/85 távirányítós tank
  • 2,4 GHz-en működő távirányító
  • Ehhez a típushoz a gyártó nem mellékel akkumulátort és töltőt, külön lehet megvásárolni azokat! A szükséges akku készlet, a termékleírás végén, a kiegészítő termékek között is megtalálható!

 

A távirányító 6 db normál méretű ceruza (AA) elemmel működik, amelyeket a készlet nem tartalmaz!

  • Ajánlott életkor 
    12 – 99 éves
    Méretarány
    1:16
    Használható
    Beltéren és kültéren egyaránt
    Mivel működik?
    Ni-Mh akkumulátor
    Márka
    Torro
    Garancia
    1 év
    Raktárkészlet
    VAN
    Cikkszám
    Torro-1112400707
Webáruház készítés